Så här funkar Keeply

Från start till klart

Vi har tagit fram en smidig digital process för att reparera trasiga hushållsmaskiner. Läs mer om de olika stegen här:

Fyll i formuläret

Första steget
Det är enkelt att beställa service online, det tar bara några minuter. Skicka med så detaljerade uppgifter om produkten, felet och bilder/videor som möjligt för att snabba upp processen ytterligare.

Glöm inte att läsa servicevillkoren

Få återkoppling

Andra steget
Vi granskar din serviceförfrågan och återkopplar till dig inom kort. Ibland krävs det att vi behöver ytterligare information från dig för att göra en första bedömning.

Skicka produkten

Tredje steget
Tänk på att emballera väl så att produkten klarar frakten på ett bra sätt och skicka produkten till oss för service.

Det går också bra att lämna in produkten till vår butik på:
Folkungagatan 144
116 30 Stockholm

Vi undersöker och lagar

Fjärde steget
Först gör vi en undersökning för att se om produkten går att laga, det är inte alltid det går och då återkopplar vi till dig omgående.

Men oftast går det bra att laga produkten och såvida det inte behövs beställas speciella reservdelar så går den här processen fort.

Få tillbaka produkten

Sista steget
När produkten är lagad så skickar vi tillbaka den till dig i en väl emballerad kartong.

Produkten går givetvis även att hämta ut i vår butik, om du önskar det.

Frågor och svar

Här listar vi upp vanliga frågor inför reparation av hemelektronik:

Emballera produkten väl med minst 5 cm stötdämpande material runt om. Fraktbolagen godkänner inga transportskador om inte försändelsen är korrekt skyddad.

Bifoga en felbeskrivning, gärna så utförlig som möjligt. Samt även dina kontaktuppgifter och returadress.

Om garanti hävdas, lägg med en kvittokopia på inköpet. Finns det ej giltigt kvitto debiteras reparationen.

När produkten kommit till oss undersöker vi den och återkommer med ett kostnadsförslag (om det inte är ett garantiärende).

Accepteras kostnadsförslaget repareras produkten och återsänds mot betalning. Betald undersökningsavgift dras av från den totala kostnaden.

Om kostnadsförslaget ej accepteras eller om produkten ej är möjlig att reparera väljer du som kund om den ska returneras eller lämnas till återvinning. Vid retur debiteras returfrakt.

Vi lämnar 3 månader servicegaranti på utfört arbete och utbytta reservdelar.

Keeply är en smidig digital tjänst för service av hemelektronik och en webbshop med nya och begagnade hushållsmaskiner. Vår butik och verkstad hittar du i södra Stockholm på Folkungagatan 144. Vi har hjälpt kunder i mer än 40 år med service och reservdelar till hushållsmaskiner.

Nyhetsbrev

Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev godkänner du vår integritetspolicy. Du kan när som helst avsluta prenumationen.

Följ oss

©
2024
Keeply. Skapad i samarbete med
Digitalpartner