Kundservice

Frågor och svar

Här listar vi upp vanliga frågor inför reparation av hemelektronik:

Emballera produkten väl med minst 5 cm stötdämpande material runt om. Fraktbolagen godkänner inga transportskador om inte försändelsen är korrekt skyddad.

Bifoga en felbeskrivning, gärna så utförlig som möjligt. Samt även dina kontaktuppgifter och returadress.

Om garanti hävdas, lägg med en kvittokopia på inköpet. Finns det ej giltigt kvitto debiteras reparationen.

När produkten kommit till oss undersöker vi den och återkommer med ett kostnadsförslag (om det inte är ett garantiärende).

Accepteras kostnadsförslaget repareras produkten och återsänds mot betalning. Betald undersökningsavgift dras av från den totala kostnaden.

Om kostnadsförslaget ej accepteras eller om produkten ej är möjlig att reparera väljer du som kund om den ska returneras eller lämnas till återvinning. Vid retur debiteras returfrakt.

Vi lämnar 3 månader servicegaranti på utfört arbete och utbytta reservdelar.

Vill du fråga om något annat?

Hör av dig till oss!

Ring oss

08-845190

Följ oss

Skicka ett meddelande


Läs våra villkor

Anmäl dig till nyhetsbrevet!

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev för att ta del av erbjudanden och nyheter före alla andra.
Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev godkänner du vår integritetspolicy.
Du kan när som helst avsluta prenumationen.
Keeply är en smidig digital tjänst för service av hemelektronik och en webbshop med nya och begagnade hushållsmaskiner. Vår butik och verkstad hittar du i södra Stockholm på Folkungagatan 144. Vi har hjälpt kunder i mer än 40 år med service och reservdelar till hushållsmaskiner.

Nyhetsbrev

Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev godkänner du vår integritetspolicy. Du kan när som helst avsluta prenumationen.

Följ oss

©
2024
Keeply. Skapad i samarbete med
Digitalpartner